Vooronderzoek

Brochure

Klanttevredenheid

FYEO vindt jouw mening belangrijk. Wij vragen alle cliënten na hun behandeling mee te doen aan een tevredenheidsonderzoek. Dit helpt ons om onze processen te verbeteren en om jou beter van dienst te kunnen zijn. Hieronder zie je de resultaten van de afgelopen jaren. Ben je benieuwd hoe andere cliënten FYEO beoordeeld hebben of wil je zelf een beoordeling geven? Kijk dan op: KlantenvertellenZorgkaart Nederland, en Ooglasertrefpunt.

 

Resultaten intern klanttevredenheidsonderzoek 2019 - 2020

Aanbeveling

Criteria Percentage
Zou u FYEO aanbevelen?: 95%
Als u opnieuw mocht kiezen, zou u dan weer voor een brilvervangende behandeling gaan?: 91%

Behandeling FYEO

Criteria Cijfer
Verwachtingen waren duidelijk door informatie over de zorg: 9,5
Inspraak behandeling: 9,2
Voor- en nadelen werden duidelijk besproken: 9,0
Informatie over werking medicijnen: 8,6
Advies omgaan met klachten thuis: 8,7
Zorgverleners luisteren goed: 9,3
Vertrouwen in de deskundigheid van de zorgverleners: 9,7
Samenwerking tussen zorgverleners: 9,5
Afspraken sluiten goed op elkaar aan: 9,4
Aandacht voor veiligheid: 9,4
Hygiënisch handelen: 9,9


FYEO start dit jaar met het opzetten van een cliëntenraad, heb jij interesse om jouw stem te laten horen lees dan snel verder.